Backoffice medewerker

Jouw verantwoordelijkheden als Zorgkenner

Als backoffice medewerker ben jij het hart van Zorgkenners! Je werkt vooral als verbindende schakel tussen collega’s, klanten, partners en anderen. Een baan met veel mogelijkheden voor flexibiliteit en creativiteit. Je wordt in ieder geval verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:

  • Verwerken van offertes, facturen en contracten
  • Factureren van uren en verwerken van declaraties
  • Beheer van telefoongesprekken en emails
  • Debiteurenbeheer
  • Het boeken van vergaderruimtes en overnachtingen
  • Ondersteuning bieden aan collega’s bij het collationeren van rapportages en presentaties
  • Het organiseren van team-uitjes en kantoordagen
  • Het organiseren van de jaarlijkse kerstpakketten en relatiegeschenken
  • Het coördineren van indienst- en uitdiensttredingen
  • Het verbeteren van onze interne processen
  • Maar het leukste is: er zijn ook allerlei ongeplande en adhoc werkzaamheden!

Wat we van jou verwachten als Zorgkenner

  • Aantoonbaar MBO werk- en denkniveau.
  • Je bent beschikbaar voor 8 of 12 uur per week (afhankelijk van jouw beschikbaarheid, taken zullen hierop worden aangepast). Deze uren mag je zelf verdelen, waardoor je maximaal flexibel bent en dit ook prima is te combineren met andere werkzaamheden of privé-aangelegenheden.
  • Je  hebt ervaring met backoffice werkzaamheden
  • Je kunt goed bepalen welke taken prioriteit hebben. Ook als er veel werk bij je ligt, weet jij wat als eerste moet gebeuren.
  • Je bent leergierig en nieuwsgierig;
  • Je bent in staat tot snel schakelen;
  • Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden en beheerst de Nederlandse taal uitstekend.
  • Het leveren van kwalitatief goed werk staat bij je hoog in het vaandel.
  • Je bent in staat te werken in een virtueel team. Voor jou betekent dit dat de werkzaamheden uit huis plaats kunnen vinden. Maar uiteraard ben je iedere maand van harte welkom op onze kantoormiddag met borrel!

Wat je van ons als Zorgkenners kan verwachten

    • Een marktconform salaris met een goed pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden die passen bij de functie. Daar horen onder meer vakantiegeld, een laptop (en thuiswerkvoorzieningen), een pensioenvoorziening en een bonus (bij een goed bedrijfsresultaat) bij.
    • Een bijdrage leveren aan de verdere ontwikkeling van onze bedrijfsvoering.
    • De vrijheid om je tijd & werk op je eigen manier in te delen.
    • Kennisontwikkeling door middel van trainingen, cursussen en opleidingen.
    • Een coach die jou met behulp van intervisie, klankborden en training verder helpt in jouw loopbaan.
    • 25 vakantiedagen per jaar (op basis van een 40-urige werkweek)
    • Je krijgt de vrijheid om je tijd en werk op je eigen manier in te delen.

Klinkt dit goed? Laten we dan eens kijken of we een match hebben. Laat van je horen!

 

Max. bestandsgrootte: 8 MB.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.