Adviseur

Waar ben je verantwoordelijk voor

Als uitbreiding binnen ons team zijn wij op zoek naar adviseurs die onze klanten kunnen helpen met de complexe vraagstukken binnen zorginstellingen. Als adviseur word je onder andere verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:

  • Het ontwerpen en aansturen/begeleiden van veranderingsprocessen en implementatie-projecten in de zorg;
  • Het begeleiden van collega’s of medewerkers van de klant in een team. Je weet een goede balans te vinden tussen de theorie en de concrete toepasbaarheid hiervan in de praktijk;
  • Het helpen van klanten met het implementeren van de nieuwste (al dan niet verplichte) ontwikkelingen op de markt;
  • Het vertalen van vraagstukken naar een concrete oplossing binnen een zorgproces n/of zorgsysteem;
  • Het gezamenlijk met senior collega’s onderhouden van klantrelaties;
  • Het ondersteunen bij het verwerven van opdrachten zoals advies-, verander- en implementatietrajecten;
  • Het op originele en eigentijdse wijze uitdragen van de bereikte resultaten via presentaties, publicaties en social media.

Jouw profiel

  • Je hebt aantoonbaar academisch werk- en denkniveau.
  • Je hebt een aantal jaar relevante werkervaring als adviseur, beleidsmedewerker of projectmanager in de zorg.
  • Ervaring met proces- en informatieanalyses en/of project- en verandermanagement in complexe zorgorganisaties. Dit gericht op innovatie, optimalisatie van zorg(processen) en de informatievoorziening binnen zorginstellingen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan selectie- en implementatietrajecten voor de invoering van ECD / EPD, ziekenhuis verplaatste zorg, gegevensuitwisseling in de keten en/of informatiebeveiligingstrajecten volgens NEN7510;
  • Je bent in staat de rol van projectmanager of coördinator te vervullen en verschillende proces- en projectmanagement methodes eigen te maken en toe te passen (bijvoorbeeld Prince2);
  • Je hebt diepgaande kennis van informatiemanagement en informatievoorziening in de zorg (met name ECD/EPD’s);
  • Je weet vanuit procesanalyse de organisatorische impact en/of de impact op de informatievoorziening te identificeren en je bent in staat om klanten te adviseren op de pijlers Digitalisering, Beveiliging en Performance;
  • Je hebt bewezen adviesvaardigheden en bent in staat een actief netwerk in de zorg op te bouwen;
  • Je bent resultaatgericht met sterke analytische vaardigheden en bent in staat tot snel schakelen;
  • Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden en beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend en kunt goed schakelen met het management van de klant;
  • Integriteit, persoonlijke geloofwaardigheid, ‘rechte rug’ zijn belangrijke persoonlijke kenmerken die bij je passen;
  • Het leveren van kwalitatief goed werk staat bij je hoog in het vaandel.

Wat wij bieden

  • Werken in een dynamisch, divers team bij een onafhankelijk adviesbureau in de zorgsector;
  • Uitdagende opdrachten bij mooie klanten;
  • Een bijdrage leveren aan de verdere ontwikkeling van onze dienstverlening en het bedrijf;
  • Meer dan genoeg groeimogelijkheden en de vrijheid om je tijd & werk op je eigen manier in te delen;
  • Kennisontwikkeling door middel van trainingen, cursussen en opleidingen. En natuurlijk leren van elkaar!
  • Een marktconform salaris met een goed pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden die passen bij de functie. Daar horen onder meer een leaseauto, laptop en onkostenvergoeding bij, maar ook een bonusregeling en premievrije pensioenvoorziening.