Verder kijken met de kracht van aandacht

Met meer dan 20 jaar ervaring in de zorg en IT kunnen we als Zorgkenners rustig zeggen dat we de zorg doorzien en hoe we die kunnen verbeteren. Niet door te kijken naar wat vandaag nodig is, maar wat morgen nodig heeft. Verder kijken dus. Mét de kracht van onze aandacht, als kenners van de zorg. Niet met standaard IT-oplossingen of processen, maar door eerst goed te luisteren en dieper in jullie zorgsysteem te kijken. Daar begint namelijk zorg die écht verder kijkt.

De 3 oplossingen waar we ons op richten

Verder kijken met een nieuw zorgsysteem

Beginnend bij jullie zorgproces kijken we waar het beter kan. Procesgericht vanuit de inhoud.

Verder kijken met zorgtransformatie

Welke zorg verleen je waar en hoe doe je dat? We stomen jullie zorg klaar voor de toekomst!

Verder kijken met privacy en security

Een stevig fundament waardoor zorg niet alleen veiliger, maar ook efficiënt én effectief blijft.

De eerste stap naar betere zorg begint met kennismaken. 

Verhalen die jou helpen verder kijken.

“We zijn blij met Zorgkenners. Ze weten bij de doorontwikkeling van ons Periodiek Diagnostisch Platform wat de mogelijkheden zijn in Chipsoft HiX, zonder dat het systeem omvalt. Daar zijn we zeer beducht voor. Maar met Zorgkenners is dat niet nodig. Ze bieden altijd een geschikte en veilige oplossing. Voor ons zijn ze een onmisbare schakel.”

Peter Kretschmann

Stafadviseur ketensamenwerking, Jeroen Bosch Ziekenhuis

Niet met een stappenplan, maar door een stap verder te kijken, veranderen we de zorg.

Verder kijken lukt pas als je open staat voor nieuwe inzichten. We vragen daarom regelmatig patiënten, deskundigen en zorgverleners hoe zij de toekomst van de zorg zien. Verderkijkers als we zijn, willen we dat niet voor onszelf houden. Want door nieuwe inzichten, ervaringen, voorspellingen, uitdagingen, overpeinzingen en kennis met elkaar te delen, kunnen we stap voor stap de zorg verbeteren. Bijvoorbeeld met een podcast over AI in de zorg. Luister hieronder de eerste aflevering.